In cazul in care produsul prezinta defecte, aveti la dispozitie 24h de la primirea produsului pentru a sesiza problema. 
Daca sesizarea se face dupa 24h NUEVE.RO isi rezerva dreptul de a refuza orice despagubire. Produsele sunt verificate de defecte inainte de a fii trimise catre client.

         Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 30 zile lucratoare de la receptionarea coletului retur.

           Nu acceptam colete trimise cu valoare ramburs. Returnarea banilor se face intr-un cont bancar (IBAN), clientul fiind obligat sa ne comunice in scris, prin email, contul bancar (IBAN) in care doreste returnarea banilor si titularul acestuia.

Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectueaza numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de catre client, pentru a efectua si demonstra cu usurinta restituirea banilor.

Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat in ambalajul sau original (sigilat in cazul cosmeticelor) cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat.

 Vă rugăm să păstraţi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor.

Suma produsului vă va fi returnată, doar în următoarele condiții : dacă produsul primit este degradat, are un defect sau nu este produsul comandat de dumneavoastră. În cazul în care produsul nu satisface așteptările dumneavoastră sau mărimea nu este corespunzătoare această taxă nu vă va fi returnată.

 

          Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la adresa contact.nueve@gmail.com